Cinderellah Story's
Hari nihh ♥
Tuesday, May 3, 2011 @ 6:57 AM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum .


Yo kawan kawan . Bila kerajinan menulis blog tu ada , memang rajin gilaaa . Macam hapaa ! Sampai tumblr aku pun dah ke mana . Okayy tak nak cari gadoh dengan tumblr . Blala . Hari nihh hari paling gembira . Gembira . Sangat gembira . Very very gembira . Dah dah cukup , sangat gembira sebab berjaya ponteng kelas petang . Lagi lagi ,  cikgu ramai tak masuk kelas so dunia aman . Lagiii memekak dengan lagu korea . Masing masing gelepor cakap pakwe pakwe korg . ewww kome semua nih perasaan . ce tengok aku nih setia pada sorg . Kwang oppa awak tiada pengganti , promise . loveyou so much haha . Sebelum nih tak penah buad pun semua tantangan tahik nihh, hoyeahhhh ! Pengaruh rakan sebaya . Kan kan kan !

Hari nihh jugak cik ika baru dapat tahu lagu baru baru nihh dalam MJ EPOP bulan may nih . So ketinggalan . haha . kesian kan cik ika . Pasrah :'( 


UKISS : 0330. Dongho awak sangat cumel . tergodaa lah I !

4MINUTE : HEART TO HEART . wahhh hyun ah Sweet gituu . 


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.