Cinderellah Story's
SMASH korean and indonesian .
Monday, May 2, 2011 @ 5:46 AM | 0 Comment [s]


Assalammualaikum .

Halo halo teenagers and bloggers. Selamat tengah malam . Mesti tengah dibuai mimpi kan kan . Euwww tu tu air liur baci meleleh , lap lap sebelum org lain nampak . Opss kantoi daa ! hehe .

Tengah tengah malam cam nih cik ika nak cete pasal bands yang HAWT dengan nama SMASH . Ingat malaysia je ada band olok olok KPOP tuh rupanya Indon pun ada . Apaaa hal nihh? Asal aku tak tau nihh . ergg . SMASH from indonesia nih bole tahan femes jugak . Muka muka pulak tuh cun cun . hehe . Miang lah cik ika oii . Cik ika dah cop sorang . lala . Sape lah mamat lucky tu ehh ? hehe . Malu lah I (merah pipi) . haha . Dah tu ada jugak yang dari u . kira bukan sembarangan orang nihh . Islam tu islam , tapi tah lah nak kata mcm mane . Muka lawa perangai tak tau buruk ke baik kan kannn ? Ewahh cik ika dah macam ustazah pulak . Senyum hehe . Tapi cik ika suka lah versi indon nih sebab dorg takde lah nak sebok sebok tunjuk badan dorg . mane le tau berkurap , eeeeee muntah biru .

SMASH (INDONESIA)  : I HEART YOU


 
SMASH korea pulak memang dah femes . Nama pun KPOP ! sebut jeaa semua kenal semua pandang semua toleh . orang orang dia pulak cumel cumel . hehe . gedik sket gedik sket . lagu lagu depa boleh tahan , kalah super junior . Adeh lepas nih mesti kena minta maaf dengan peminat fanatik suju . Kalau tak pisau atas kepala . haha . Sorry ini hanya gurauan semata-mata . Terima kasih .

SMASH (KOREAN) : NEVER ENDING STORY



p/s : saya sokong lah indon band tuh . okay okay bukan sebab depa hensem cumel gagah lembut menawan menggoda . tapi suara dorg sedap . mencuit iman. K bai cium sket . Muahhhh . sayang semua . love youuu


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.