Cinderellah Story's
Toturial : Tips kecantikan 2
Sunday, May 1, 2011 @ 12:38 AM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum

Kawan kawan cik ika nak berkongsi tips kecantikan . Ada bantahan ? Kalau takde cik ika nak kasi cium sket . muahhhhxxx . hehe malu lahhh . Kalau ada meh nak kasi penumbuk sakti . Dushhhhhhh . Haaa sakit ? sakit ? Padan muka uwekk uwekk ! haha.

Hari tuh cik ika dah bagi tips kecantikan 1 kan kan kan? Itu tak seberapa . Ni cik ika baru dapat tahu . Okay fine, Cik ika dah dapat lama dah tips tips ni . Saje jeaaaaa buat jakun . Cuma malas nak kongci kongci kat hampa semua . lalalala .


1. Agar wajah selalu segar, berseri-seri dan cantik, cucilah at least 5 kali sehari dengan air wudhu. Lalu ambillah sajadah, solat, berzikir, dan berdoa.

2. Untuk menghilangkan stress, cukup dengan memperbanyakkan solat. Ketika solat, kita mengerakkan seluruh tubuh. Lalu berkomunikasilah pada Allah SWT dengan zikir dan doa.

3. Untuk pelembab, agar awet muda, gunakanlah senyuman. Tidak hanya di bibir tapi juga di hati. Jangan lupa bisikkan 'kata kunci', 'Allahuma Kamma Hassanta Khalqii Fahassin Khuluqii' (Ya Allah sebagaimana engkau telah memperindah kejadianku, maka perindah pula akhlakku. (HR Ahmad).- DOA TENGOK CERMIN

4. Untuk punya bibir cantik , bisikkan kalimat-kalimat Allah, tidak berbohong atau menyakiti hati orang lain, tidak menyombongkan diri atau takabur.

5. Untuk tubuh langsing , mulus, diet yang teratur dengan berpuasa seminggu 2 kali, Isnin dan Khamis. Jika kuat, lebih bagus lagi puasa Nabi Daud AS i.e. selang satu hari. Makanlah makanan halal, perbanyak sayuran, buah-buahan, dan air putih.

6. Untuk mengembangkan diri , sebarkan salam dan persahabatan yg ikhlas. Dengan demikian kita akan banyak dikenal dan disayangi . 



Okay tu jea yang dapat dikongsi . Tips tips nihh cik ika suka , sebab mudah dan jimat wang . kan kan kan? Tak payah susah susah nak beli produk kecantikan yang berjuta juta beribu ribu semata mata nak cantik . Tak gituuu tuan tuan puan puan ? Kalau anda ikut tips nihh besok pagi check muka kat cermin . Ada perubahan ? Contact cik ika kat nombor nihh , 0122222222299 . Terima kasihhhhh datang lagi ! Tatata .


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.