Cinderellah Story's
Aimandancerminmata .
Tuesday, June 28, 2011 @ 3:50 AM | 0 Comment [s]

(Tak suka sebenarnya gambar ni , tapi nak letak jugak . kehkeh *ade aku kesah? lala )

Assalammualaikum semua . Terima kasih ! Yea terima kasih ! Terima kasihhhhhh . Tu je perakataan yang saya nak cakap sekarang ni . ewah *apalah hasnul merepek ni . street to the point jela. Tak payah lah nak buat ayat bejalerjelar sampai tak muat 2 page . ececeh . okay , terima kasih aiman sebab bagi aku pinjam spek mata besar kau tu . kehkeh . Dengan itu kawan kawan aku pun cuba spek mata besar kau tu .haha. kelakar gila macam nak mati. Okay dah cukup . Tak nak membebel panjang . Sakit hati pulak nanti . kehkeh . *Eh awak semua perasaan tak saya suka cakap "kehkeh" . lala

p/s : Babai semua yang dicintai . Berhenti dulu ,bersihkan diri . kehkeh


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.