Cinderellah Story's
Comeback .
Tuesday, June 28, 2011 @ 3:12 AM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum semua makhluk tuhan . Lama sudah aku tinggalkan blog tak seberapa ni . hehe *fulamak ayat terpoyo pulak . Opss , intro nak lebih lebih pulak .

(Gambar hiasan ni saya suka . Warna pelangi ) 

Hye kini saya comeback bukan dengan album baru tapi dengan idea dan cerita yang baruuuu . ewah. berangan nak jadi artis kpop . hehe . *mesti ada yang maki maki gila ni . okay ade aku kisah? lala . mula mula internet meletop kene petir , okay saya redha masa tu . yelah kata budak baik . hehe . mase tu ayah marah marah , atok saya lagi lah teruk membebel macam dia je yang bayar bil internet . kehkeh. *shut jangan cakap . kunci mulut anda . okay okay lepas tu terpaksa lah ayah saya beli cabel internet baru . hehe horayyy hoyeah . eee sayang ayah . cakap dalam hati je . kehkeh . Ayah , lepas ni saya tak berani dah nak bukak internet waktu hujan . saya ni cepat bertaubat . haha .

Saya nak pergi makan . Tak tau nak tulis apa dah . Okay byeeeeeeeeee semua .


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.