Cinderellah Story's
Two days ♥
Saturday, July 30, 2011 @ 4:40 AM | 0 Comment [s]

Hai pembaca gengster . Cium dulu muahh muahh ^^

Alohaiiiiiii . Hari ni rumah ika kembali ceria dengan kedatangan dua budak baru. huhu. selamat datang adik gengster hehe. Dah jadi macam pusat penjagaan kanak kanak terbiar pulak . haha. Heloo adik rinduuuuuuuuu lah kat adik . adik rindu akak tak ? eceh ceh. " tak. itew rindu kat patung barbie akak" aloloo sampai hati *buat muka monyok yang paling comel

Adik ika  (cuda , kakak ika yang suka panggil camni. tak tau lah apa makna huh) dia yang memaksa ayah ika telefon parents budak budak ni supaya hantar depa semua kat rumah ika. kau ni cudaaaa cuba matang sket ! haha. Dulu pernah lah sekali budak budak ni datang rumah , rumah ika punya kecoh dari pagi sampai tengah malam . Sekali menjerit melalak meringik boleh gugur jantung haha. amboi hebat betul budak budak ni buat kecoh. Gengster lah kata kan

Satu masa tu , aku bukak Lappy (niat nak main gameeeeeeeee je huhu) , sorang budak ni (besar lah jugak, 7tahun agak agak , ika tak suka sangat sebabsebabb.. ha sebab... dia suka buli aku. lala whatevaa!) nak jugak main game tu . Ni aku tak suka ni , mula lah darah aku naik melambung lambung . Kalau rasa pakai tgn mesti terbakar tgn -..-SOOO aku pun membebel lah kat bdk tu sampai aku sendiri yg menangis . haha. (alololoo kau gedik sangat , bajet kuat tapi manjaaa macam budak budak) . Budak tu tak tau apa apa terus tak nak main gameeeeee. hoyeah hoyeah aku menang hihi *sekali lagi

Lepas depa balik baru rasa rinduuuuu RINDU . Rumah pun sunyi je macam takde orang, nak main dengan adik . Halah adik tak gengster . Huwahuwaa. Betul lah kata orang "Mase dia ada kita benci benci , mase dia takda rinduu bukan main" ^^

    Sape rasa nak hantar anak anak anda . Sila lah hantar ke rumah sayaaaaaaaaaaaa. Wa dah ready ni nak jadi babysitter haha . Itewww suka budak budak ni hihihihi. I miss you AINA & AUNI . hehe *mengada lah pulak

" adik . lau adik atang umah itewww lagi . t iteww bagi adik bear tu hihi. nak tak nak tak?"



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.