Cinderellah Story's
I miss youuu hihi
Saturday, July 16, 2011 @ 4:14 AM | 0 Comment [s]

 Assalammualaikum awak yang comel . hihi


Hye nama saya lee gi kwang/ ki kwang. Orang panggil saya abang ketul ketul, sebab apa ? sebab badan saya ada taf . hihi. bukan senang tau nak ada taf , orang tertentu je ada tau. hihi. macam saya . peace hehe. Hari lahir saya jatuh pada 30 march dot dot dot det. hikhik tak bole kasi tau , rahsia diri tu. hihi. Saya tinggal kat seoul korea selatan. Tak lah jauh sangat dengan malaysia. hihi. Jemput jemput lah datang rumah ye. hihi. saya memang suka tersenyum sebab senyum saya comel . orang lah kata, saya apa lagi bangga lah kan. hissssshh bukan senang orang nak puji tau. hihi. kita ni lelaki kena lah pandai control hensem. ayah mentua pesan macam tu saya ikut je . awak nak ikut pun bole jugak.hihi.

Saya dulu pernah jadi backdancer dalam lagu 1 minute1 second by epik high. hehe. tengok lah kalau ada masa ye. hah lagi satu saya dulu penyanyi solo , nickname saya dulu AJ. haaa cantik kan nama tu. makwe saya yang bagi . hihi. dia kan baik comel pulak tuw. aww hihi. saya pernah nyanyi dengan hyuna 4 minutes , sekali je. lepas dari tu makwe saya dah tak kasi menyanyi dengan dia. katanya jeles sebab si hyuna tu seksi sampai terjolok mata. masya allah. Masa 2010 saya join satu group ni nama dia BEAST . dalam group tu semua kawan lama saya. hihi. kita orang sememangnya ceria sebab dah lama berkawan. kawan kawan saya semua nya hensem hensem hihi. pilih lah mane awak suka. dorang semua single . tapi saya tak boleh sebab saya dah married hihihihihi.


Ops lupa nak cete pasal wedding saya. hihi. eh sabar lah, nak cete lah ni. hish sabar sabar. Dulu saya memang tak kenal dia sebab dia duduk jauh . Dia bukan jiran saya ataupun kawan saya. tapi dia orang asing. eh eh bukan makhluk asing. orang asing okay ? Dia ada rumah dia ada keluarga dia ada kereta dia ada jam dia ada ayah dia ada mak dia ada nenek dia ada blalalalalaa. banyak la dia ada. tapi saya pun ada juga. halaaaahh. kita orang kenal pun kat tweet , mase tu dia bukak tb pastu dia nampak muka hensem saya ni kan dia pun terus suka kat saya. lepastu dia cakap kat tweet yang dia suka , cinta kat saya. hihi. bangganya saya ada orang cakap camtu. kembang lah bontot saya yang comel ni . hihi


Akhirnya kita orang kapel 2 hari , then kawin. hihi. sweet tak sweet tak ? mesti lah sweet. sebab sebab saya kan sweet . hihi. okay lah saya tak boleh nak cete panjang nanti wife saya marah pulak dedahkan kisah percintuan kita orang hihi. hah tengok wife saya dah membebel macam burung murai. ouh ye orang melayu memang kuat beleter eh ? hihi *tolonglah jangan jawab


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.