Cinderellah Story's
Today is Ahad ?
Sunday, July 17, 2011 @ 3:14 AM | 1 Comment [s]

Assalammualaikum awak yang kacak . hehe

mummy tak nak sekolah .  *comel tak muka saya ? hihi

Hari ni hari ahad ke ? Patut lah rasa macam malas nak pergi sekolah . alahai besok sekolah lah wak . sangat lah malas nak melangkah ke sebuah taman hiburan yang sangat menyeronokkan yang dipanggil SEKOLAH euwwww suka olok olok je tu huh .

Kerja rumah padahal belambak lagi nak siapkan . Tapi nak buat macam mane ika malas kan. teruk nya, anak murid sape lah ni kan ? huhu. *cikgu cikgu sila lah mengaku hihi. Hari ni menghabiskan masa dengan blog . hihi. sambil tengok jam. cepat nya masa berlalu . dah pukul 6 ptg lah . rasa macam nak putar balik pukul 7 pg. whoaa . hah tengok la blog ni ? cantik tak ? mesti cantik punyaaaa. tapi tapi kan kan hilang semua bende comel comel , chatbox wa yang baik punya, lagu wa yang rock rock belaka. hah sudah . lepas ni kene buat balik. huwaa.

p/s : okay byebye. Nak pergi tolong kawan edit blog . hihi. mari sayang sikit. muahhh hehe


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.