Cinderellah Story's
Saya nak berubah !
Saturday, July 30, 2011 @ 4:38 AM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum readers , thanks for reading hihi


Hari menanti hari. Sedang mengira dan menunggu masa untuk dipanggil di bilik KAUNSELING ? wehoo tak percaya bukan . Apa kes dah ni. Untuk semua yang disayangi saya ada berita baik . Saya akan dipanggil cikgu kaunseling dan bakal kene rotan . mungkin ? Tidak sabar menanti saaaaaaaat tu . (Setitik air mata nak jatuh , ops tahan ika tahan ! )

Ya ALLAH apa aku dah buat ni? Sedarlah insaflah weh . Kau tu dah tua, tak kan nak buat masalah macam budak kecik lah kan ? Masih lagi terngiang ngiang kata kata cikgu aku " Beringat dulu effects dia sebelum buat ". Muka aku mase tu dah macam tempeyek basi . Baik cikgu , kata kata tu tak kan pernah saya lupa . Saya janji ! Insyaallah ! (Basah sapu tangan kene mandi dengan air mata . kalau perah penuh satu cawan hihi)

p/s : Semuaaaaaa yang saya sayang . Doakan saya okay ? Harap hati cikgu tu lembut nak rotan tangan kami yang lembut lembut belaka ni ewah haha .


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.