Cinderellah Story's
Happy Ramadhan Al-Mubarak :)
Monday, August 1, 2011 @ 1:48 AM | 0 Comment [s]

Hoyeahhhhhh dah nak puasa . Hoyeahh hoyeahh yeahh ! Assalammualaikum *tetiba


Tak percaya bukan? Itew semua dah nak rayaaaaaaaaa . hehe. Senyum lebar macam kambing* Tak sabor lah rasanya nak pakai bajuh baru kasuit baru tundung baru selipar jepun baru mobil baru (kereta=indon cakap mobil) dan semua lah baru. hihi tak sabor tak sabor*muka excited bagai lah .

Hel-oooooooo PUASA belum lagi okay? Satu hari je lagi. Raya tu 31 hari lagi ? Sabar eh sabar eh eh eh. Tulah orang sekarang , raya je lebih puasa tak nak. Kalau macam tu tak payah lah rayaa kan. Yelah raya kan untuk orang yang berpuasa saje . *Puasa ni untuk kita melatih diri kita daripada makan dan minum dari terbit fajar hingga terbenam matahari.* hah paham ? heleh bajet macam ustazah je kan haha. Kalau tengok kat tb tu hah semua nak iklan RAYA RAYA RAYA RAYAAA! ish apa tak tau . yang iklan puasa ada 2, iklan raya ada 10. Nampak tak nampak tak beza dia? ^^  Kalau pergi pasaraya pulak , sibuk nak bukak lagu raya. Aduh cuba lah bukak lagu nasyid ke ? Kan kan. Dapat juga pahala dengar mase ramadhan2 ni . ececeh cehh haha. SOOO sempena bulan ramadhan ni buat lah banyak kebaikan , kurangkan lah mengumpul dosa. Sama sama lah kita beringat . *ada bakat masuk ustazah pilihan ni haha.

Btw , Selamat Menyambut Bulan Ramadhan kepada semua kawan kawan ika yang tercinta hihi *tak gengster lah pulak . Ops lupa nak cakap "Raya nanti datang lah rumah makan kuih raya ^^" Hah duit raya? Ayah kata tahun ni takde duit raya , saya bagi cekelat duit syiling jeeeeeeeeeeeee . Datang lah beramai ramai hehe

(CLICK pada gambar untuk besar)


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.