Cinderellah Story's
#148
Wednesday, August 31, 2011 @ 10:12 AM | 0 Comment [s]

Heeeeeeeeeello . Mood : gonna be tak okay kot ? -..-

 #pilih lah mane kau suka. aku dah tak sabar nak tumbuk kau ni haha -.-'

Hi Assalammualaikum yang saya kenal dan yang saya tak kenal . SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. #hee aku suka lah tulis "SHRA" tu manyak kali. Rasa macam terbaik je kannnn. K perasaan =,=' Sorry lah takde mood nak tulis blog malam malam muda macam ni , #tulis blog kena lah feelings kan haha

Tadi ika online mukabuku saya. Ika tengok dia pun online jugak. Ika nak tegor tapi .. tapiiii...tap..pii..piiiii malas lah . Tak gentle lah kan pempuan tegor lelaki kan ? #Ramai betol yang angguk , tanda setuju lah tu hihi.

So kembali pada cerita, last last dia tegor ika. Hati lega je lah kan , ewah . Rupa rupanya dia ada hantar something kat box IM, masa tu maybe ika online tapi tak on box IM . Ayat dia weh boleh melunturkan hati yang keras #boleh lah sangat , test test. Sorry la awak, minta maaf awak tak diterima .

Sorry K. Banyak kali dah awak tipu saya. Mula mula memang saya tak nak percaya, tengok muka awak yang SUCI LAGI MURNI tu je kot. Ingat senang ke weh nak maafkan orang yang dah banyak kali bohong kat kita? Mesti lah tak kan . Tolong eh tolong eh jangan lah nak jadi player sangat . Bukan jeles ke apa kan kan? Just nak cakap , toksah lah nak tambah tambah kan dosa pempuan ni weh. Ples-eh eh #ayat aku kemain lagi hahaa.

Yang jadi spepat awak pun kawan saya . Saya sayang kawan saya #eh tetiba pulak masuk bab sayang sayang haha . Suka hati lah -..- Lepastu sekarang awak nak berbaik pulak , adoi ai . Belambak lelaki macam kau lah weh . Cari aje kat google, macam macam ade! #sorry ayat macam kasar takde niat pun , tgn yang menaip huhu -.-  Karangan saya tahap merapu yang sungguh gaban sangat . K ayat jawa -.-



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.