Cinderellah Story's
Roly Poly Roly Roly Poly~
Monday, August 1, 2011 @ 4:00 AM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum .

Uit uit *alamak cik ika ni nak main poke poke pulak . hehe. Helo semua dah lama ika tak share share video korea lah . rindu seyyyyyy (mula lah nak menggedik -..-) Ni nak kongsi MV baru lah kat hampa semua, hihi. T-ARA comeback . Roly Poly Roly Roly Poly , lagu ni best sangat . MV dia meletop, t-ara members semua comel comel and catchy. Eeee suka suka haha. MV ni menceritakan tentang zaman 70an and 80an . Tgk dorg semua comel , mesti mak aku comel comel mcm tu. eccece haha

(T-ARAAAAAAAAAAA ! ) 



-->Mase tengah gode gode gambar t-ara , tetiba terjumpa gambar AJ saya dengan pompuan lain . Wa punya hati panas dah ni . Sabar  hasnul sabar sabar , kalau dapat jumpa ini budak ni memang dah lama aku cepuk cepuk. haishhhhhh. Weh weh tapi dia hensem lah dalam gambar ni hihi. Sayang diaaaaaaaaaaaa *wek wek
 



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.