Cinderellah Story's
#153
Sunday, October 30, 2011 @ 9:22 AM | 0 Comment [s]


Hello kawankawan. Assalamualaikum night.

Ya Allah . Oh my God . I really miss my granny . Sangat merindui. Rindu. Rindu. #Suara kedengaran sayup sayup begitu. Dan bermula lah adegan nyanyi nyanyian .

--> Ku selalu Merindu cinta mu Yang selalu Ada di jiwa ku.  (Ella feat Shah gitu)

Lirik tak hafal mane pun , copy dan paste je lah . Muehehe . Arwah nenek dah 5 hari meninggal. Gua rindu nenek. Tak cool lah takde nenek . Rumah dah tak ceria. Takde dah suara orang nak marah marah. Takde dah suara nyaring menjerit jerit . Takde dah orang nak gadoh dengan atok . Takde dah dah dahh dah nenek gua yang paling omel . Wuuuu.

Aku paling sedih sebab tak dapat nak jumpa nenek for the last time. Time masuk wad dia, hai manusia ramai nya . K aku keluar. Dok borak dengan ayah. Sampai lah aku tak dapat nak jumpa arwah nenek . Last night , mak gua jaga . Mak kata , last time tu arwah memang ikut je cakap anak dia. Mak kata dia memang dah tau dia nak meninggal . K tak nak cete dah , tak cool lah nangis. K aku cium dia buat kali teakhir. Muka arwah memang sejuk . And and aku pelik aku tak nangis. Gua berhati batu lah weh .

" Ya Allah tempatkan lah nenek di tempat orang orang yang beriman , Amin ya rabbal alamin "


Gua yang macho,


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.