Cinderellah Story's
#154
Monday, October 31, 2011 @ 5:13 AM | 0 Comment [s]


Hello Hai . Assalammualaikum teenagers. 

I really love today. Takde lah love sangat pun. Gua memang gedik , tapi gua lagi cool . Erg ? Tadi tengok cerita nada cinta . Ahh ohhh tidak . Ya Allah kenapa lah dia hensem sangat ? Gua dah so soooo in love lah dengan vito . muehehe . Dan dan gua telah memprint gmbr jejaka indon teakhir gua ni. haha . Tak sabar nak tampal dalam buku tulis -..- K perasaan

K tadi exam sains(P1), alhamdulilah otak gua tak pecah . Ya Allah terima kasih . Toyol ? Kegemaran kami semasa exam . Jangan cakap anda tak buat . K gua tau anda lagi dahsyat whuhu .

Ahaa masa exam tadi gua nampak mamat comel . Kening tebal. Gengster tapi jiwang macam "shaheizy sam". Kulit sawo sawo matang gitu. Hidung fuyooooo mancung. Terima kasih sekali lagi buat tingkap kelas gua yang takde cermin. haha. Tapi sayang merokok lah pulak . Terima kasih dan kasih lah buat rokok sebab dah membuatkan jantung dia rosak. grr. Kecewa 

K besok exam Math(PI), Sej,Khb, Bm(P1) . Doakan gua. muehehe. Belajar math , gua suka mencabar cabar nih whuhu. Cool jeh kan ?

Gua yang macho,


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.