Cinderellah Story's
#152
Sunday, October 30, 2011 @ 2:53 AM | 0 Comment [s]



Hello today . Assalammualaikum Ahad 

Sambil menaip naip sambil tengok jam . Erg ? 540 petang. Hari semakin petang petang dan petang . Dan dan besok sekolah . Sila tutup mata dan telinga anda . Besok sekolah . Sekolah . Sekolah . #Nada seram masa ni whahha .

Sorry lah banyak merapu sikit. Mood spoiled gila. Hati meronta ronta tak nak pergi sekolah besok . Dan malas nak ambik exshaamammm . Examination lah. Dan malas nak gosok baju sekolah. Dan dan malas nak bangun pagi pagi. Aduh kempunan lah aku lepas ni nak bangun pukul 12 lagi . wuu wuu. Budakbaik . Ye terima kasih . Lega skit hati. 

K besok saya exam. Sains paper 1, Pendidikan islam and and , geografi . Gua suka sains . Sains cool dan buat gua cair . K sains mesti A A A A A. subjek lain ? Em baca jugak okay . 

K sampai sini je gua menaip . Gua nak pergi meroyan atas katil . Baceeeeeee buku lah . Wish me luck . Alololo sayang semua . muahhhxxx. muehehehe

                                                                                                                                                                                                                                                 Gua yang macho,


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.