Cinderellah Story's
#158
Thursday, November 3, 2011 @ 1:09 AM | 0 Comment [s]


Hai. Assalammualaikum 

K balik jeh dari sekolah tadi , keluar kereta , campak beg , salin baju , chek fon, amik laptop ayah , bukak tb , then onl-ing , blog-ing, you tube . whehe . Janji dengan ibu tadi ambik pukul 1 tepat . Exam math habis 12:45. Lastly , ustaz tiba-tiba nak buat kerja ko-kurikulum sama-sama. Dah leww, cakap sepatah sepatah. Dan dan aku jugak asyik kene marah dgn beliau. huh. So , janji tak ditepati . Apalagi merandang lah ibu haha. Untunglah anak ketiga dia nih pandai memujuk . Hee. #Cool

 "Segala urusan dunia hanya ALLAH S.W.T yang tentukan , dan kita hanya perlu merancang dan berusaha untuk mencapai sesuatu itu"

Hello Hello , hari ni ada orang cakap gua 'Couple' dengan budak nih , Aiman maula .
 Search more kat fesbuk . Sorry lah gosip korang tu murah sangat . whaha. Okay lah gua memang takde fair dengan budak nih . Serius memang takde. Dia bestfriend gua . Dan gua bestfriend dia. Dan dia maybe tak single kot haha. Dan dan gua single tapi available. whahahaha . #over pulak gua haha. Korang nak suruh gua mengaku tapi memang takde pun lah . Sorry lah yew. T kalau gua ada fair dgn 'mamat mamat tercipta' untuk gua. Gua janji korang orang first gua bagitau haha . #Nah ayat mintak kaki gua bagi huhu. K fullstop. We just friend . Sure .

"Kawan biar beribu , musuh biar berkutu-kutu. wehohoho"



p/s: HAHAHA. apa nih aiman , kau tulis kat tempat publisiti nih. atui. malu malu haha. See aien lolli, kene sound , wahahha. Mane bukti korang ? Im waiting #Muka kat bawah, kaki kat atas .


Gua yang macho,


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.