Cinderellah Story's
#160
Saturday, November 5, 2011 @ 4:36 AM | 0 Comment [s]


Hai semua. Assalammualaikum 

Hari ni lepas solat subuh gua tidur balik . haha. Sila jangan tiru . Ibu kata kalau solat lepas subuh otak boleh jadi lembap . Means bodoh lah . Al maklum lah anak ibu semua cerdik cerdik okay wehoho. Bangun balik pukul 1030 pagi . Akak gua reti nak kejut . Pagi pagi dah tecongok depan lappy sambil pakai earpon. Amboi minah ni. 

Bangun pergi dapur , then said hello to mama . lepas tu tetiba je mama suruh buat nasi goreng. aiyooo. Apalah akak ni. Dia nak makan orang yang kene masak . mama jahat wuuuu. #Takpe gua anak ibu yang cool dan rajin. whuhu. Harap takde yang muntah . Apa mengarut lah .

K baru je nak tumbuk tumbuk perencah . Ayah datang then membebel kat gua. "Apa ni baru masak nasi goreng dah lambat . main api pun takut. ishh" . So apalagi dia tumbuk perencah tu then goreng , masuk nasi then blalalalala . Kentang kentung bunyi kuali . Amboi abahku sayang overnya memasak haha. Sambil masak tu sempat dia membebel . "Sejak tgk masterchif teringin pulak aku masak. hah tengok lagi pro abah masak" . Huyooo. Tak nak kalah. Masterchef lah abah bukan masterchif haha -..-

K tadi tengok nada cita dengan abah . Abah makin galak tengok cete ni . huyoooo . Kemain lagi abahku ini. haha. Adik gua tanya , abah paling minat sapa kat cete ni ? Then abah cakap , "mmm rasti rasti" . Ewah. haha #anak abah semua telan air liur -..- 

Ting tong, tadi bukak radio then dengar orang takbir. whuhuh. Besok rayaaaaa yuhuu. K lah Happy Eidul Adha all . Thanks for everything. Blog tahun ni nak menyambut hari raya korban . Heee


Gua yang macho,


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.