Cinderellah Story's
#161
Sunday, November 6, 2011 @ 7:35 AM | 0 Comment [s]


Hai. Assalammualaikum. 

Hari ni kene bangun awal mandi pagi pagi gosok baju pagi pagi dah macam hari sekolah dah. Grr. Hari ni lah hari raya. Bukan hari deepavali okay ? whuhu. Apa merepek lah . So tadi terlepas solat raya . Kene tinggal dengan abah. Abah abah. Pergi rumah nenek ada tahlil then macam biasa berkumpul sambil becerita cerita lah. alahai gosip gosip. # Belah mak gosipers dia lelaki, kalah perempuan. Ade jehhhh gosip dia. Hai pak ngah oi . haha. Then boring, amik gambar dengan cousin. # Tudung gua mase tu memang macam orang gila. ^$^*&#$^*. Kesah apa? . Lastly , kami semua fun dan happy . Huyoo macam buat karangan BI jeh. 

K pagi raya abang mesej . wohoho. Dia cakap nak datang rumah beraya . Tapi alamat rumah pun tak tau. Grr. Apa pun tak boleh . Sorry nuha cipelak ayat kau . whuhu. Walaupun dia cakap dia takde kedit , tapi gua tau dia mesti lah nak simpan kedit tu mesej makwe dia kan kan . elehh alahh . Tau sangat dah. hehehe. tak marah pun. Gua cool jeh -..-

Malam raya pulak gua dapat surat and and AB (angrybirds daa) dari syureehh  . Ahaaa bukan india okay? True muslim ni . Dia post surat ni kat abang , then abang bagi kat mak. Haaaa bapak dia. Then, cepat cepat lah aku kejar surat tu . kang tak pasal pasal mak baca . Yes. beliau dah baca, tapi tapi piii muka beliau bekerut. K tak paham letewww haha. Untunglah awak tulis tak nampak satu apa pun. Pekat dakwat pen bang? haha. Thanks lah untuk semua tu. Walaupun aku just bagi kau pen AB tu jeh. Tapi kau lebih lebih pulak ahahaha. Janggut (butang juntai juntai) tu aku suka design dia hehehe. #terover pulak gua. And again, Thanks sangat sangat . Bestfriend forever . hihi 

And to all , Selamat menyambut hari raya aidil adhaaaa. Takde duit raya? Nak lembu . Jom datang rumah . Kasi free jeh ni . hahaha.

Gua yang macho,


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.