Cinderellah Story's
#162
Sunday, November 6, 2011 @ 8:16 PM | 0 Comment [s]

Hai Assalammualaikum . 

Sengaja nak post about raya . K gua boring. Kalau gua boring. Gua suka merapu. So kalau tak nak merapu. Gua suka menyapu. Opssss. Blog-ing lah. So malas nak tulis banyak banyak . Saje nak kasi ratah ratah gambar raya haji gua. Walaupun tak lawa . Dah hang punya lawa sangat lah kan? pheeuwwwww. #Tetibe 
 

shes Hannah Montana. Yang sebelah kanan , Pontianak
(Sebab dia suka buat gigi macam pontianak, wuu sheraaamm)


 Ni hamizan. Sepupu gua. Badan jeh kecil perut mak ai buncit . hihi


 Muka adik tengah tahan sakit. Kene duri pokok cactus nenek haha . 


 Sebelah kanan cousin gua yang mulut paling becok. Hannah Montana pandai math


 Adik beradik dia panggil , 'CUN' . maybe dia suka meragam depan cermin -..-


K banyak lagi sebenarnya. Tak sempat nak upload. Later okay ? Hee. Offline. Mak dah menjerit suruh masak nasi. Aku masak nasi memang lembik . tak pernah nak okay. Tapi sentiasa habis jeh. Aih nampak sangat air tangan aku shodap . whuhu. #K perasaan

Gua yang macho,


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.