Cinderellah Story's
#174
Saturday, December 3, 2011 @ 10:53 AM | 0 Comment [s]


Hai Hello . Assalammualaikum Saturday

Tengok jam , 2:17 a.m . Hari ni aku tidur lambat lagi . After balik dari ceramah terus open lap then continue edit blog . haha . Today , seharian aku mengadap lap , sampai abah aku pun pening kepala tengok anak ketiga dia nih . haha . Baru je sentuh lap brape seconds , dah abah panggil suruh buat ni buat tu. Aiyoo yoo. Bosan leteww . Last last dia ajak keluar petang tu , teman dia pergi bandar . Ohh abah mmg manja . Love you appa muehehe.


Hoi Hoi Happy Birthday to Muhammad Mettey . Sori aku tak tau nama sebenar kau haha . Sorry late wish . Aku tak tau kenapa aku tetibe rajin nak tulis pasal befday ko kat sini haha . K ignored. May Allah bless you . Yeahh haha . Good luck for SPM next year . Fighting . Blalala #Dah tak tau nak cakap apa zzzz . klik sini untuk ke blog dia and follow him . haha . Promote . I made this blog . Aww cool . Oh ya , mane reward aku eh ? haha . TOPUP ahaha . Kalau kau tak bagi , aku tumbuk tumbuk muka kau kasi leper . Hukhuk


Ya Allah , benarkah aku sudah jatuh hati ? Oh tidak . Aku sudah matang . Akhirnyaaaaa . Senyum dengan puas jyeahh . haha . Wajah mu begitu mulus pulus , bibir mu begitu merah merakah . Ouhh . Mata mu begitu indah apabila menjeling . Cehwah . Idung mu pula begitu mancung bekilau . Rambut mu ouh begitu segak dan kemas sekali . Ouchhh . Sambil menghisap jari , aku tau jari mu manis bak gula kapas . Ahhh . Aku tidak dapat menahan lagi perasaan ini . Nah, akan kukatakan jua . Aku jatuh hati padamu wahai budak kecik yang macho ouhhh . Jantung bedegup laju macam kompang dipalu . eceh ayat ayat . Saranghae muehehe . Harap berjumpa lagi . Bai bai . 

P/s: Gmbr tu takde kene mengena , thanks nenek weheartit .

Gua yang macho,


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.