Cinderellah Story's
#176
Monday, December 5, 2011 @ 12:10 AM | 0 Comment [s]


Hye olls . Assalammualaikum semua . 

Hari ni aku merajinkan tangan tulis blog aku yang dah omel ni hahaha . Semua silakan jeling . ouhh ohsem ! K hari ni aku nak post pasal mengaji . hukhuk . Jom layan . Erg ? Kalau nak layan nanti aku bagi gula gula perosak gigi satu lori . Terliur ? Awwwhh sweet sweet . 


Bangun pukul 9 pg , akak kejot then terus masuk bilik air . K disebabkan mkck aku yang hntr so, kene lah awal siap. Huhh . After tu , aku main amik jelah baju kurung ni  dalam almari then pergi gosok . Tudung pulak tak gosok pun , nampak sangkut dlm almari terus aku sauk . Style orang gelabah weh . hukhuk . Calit calit bedak sikit, gincu ? Tak pakai pun . Air liur je. haha . K siap pukul 9:30 pg. weeehe. ---> K gambar tu adik yang capture lepas kene tasmik dgn aku . Muka aku mmg macam tempayan mase tu haha . See tgh mentasmik anak murid yang tercinta wehoo . haha


Jyeahh . Bace baceeee . Sorang darjah tiga , sorang darjah 4 . Nama , aku tak tau ahaha . Lupa nak tanya hukhuk . Budak dua org ni , mengaji top ten beb . Pandai kemaiin lagi . Tapi tulah tgk aku petakkan bende tu. yess henset . Sebok noh dengan henset dia tu haha . Bace sikit fon , bace satu ayat fon . Bace Bismillahirahmannirrahim pun fon fon . Apa pun tak boleh eshh hukhuk. Yang tudung oren tu , saing adik aku . Tapi badan mengalahkan aku , opss haha . macam kecik sgt je budak tu hukhuk # cough


Yang ni pulak darjah tiga . Lepas kene tasmik dengan aku , terus cakap "sadakaallahhulazim" then main tepuk amai amai . eshhh adik adik . Tapi aku biar je haha . By the way, aku terbaca satu artikel yang mengatakan kalau kita nak mengajar budak , kita kene jadikan dulu budak ni sebagai kawan kita , then baru mulakan sesi pengajaran . Sbb budak budak lebih suka bermain dari belajar kan kan . So bagi diorg main puas puas then baru tasmik haha . Tasmik sekali main ,  main sekali tasmik . wehooho. Tapi tak elok jugak , sebab dorg ni
main dpn A-quran haha .


She is Raja Afiqah . Cehwah , raja rajaaa . ahaha . Nama blkg nak sama dengan aku sbb tu muka omel mcm aku . kehkeh .*  Muntah hijau * . Dtg dtg je terus main cubit cubit pipi aku . Adeh , boleh lebam tau pipi akak . Nanti tak omel dah hukhuk . Naughty macam adik aku . Yang tukang capture ni adik aku . Tasmik malas , tangkap gmbr orang no. satu . eshh dia ni . Ehh ehh yang anak panah tu , bestie . Nurul Aisyah KA. Dia dtg kelas mengaji sebagai pelajar so , kene lah menghafal Al-quran . Proud with her . hihi. 

P/s : Besok ada lagi kelas mengaji  macam biase. Lagi 3 hari . Waiting hahaha. Stop di sini , bai bai . Eatingggg hukhuk

Gua yang macho,


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.