Cinderellah Story's
#180
Wednesday, December 7, 2011 @ 1:20 AM | 0 Comment [s]



Hye Hello Assalammualaikum .

Hari ni kakak aku takde, so aku lah kene masak kat rumah . kehkeh. Sedap sangat ke aku masak ? Aii sekali rasa lima pinggan pun tak cukup . Uhukz. K cukup cukup. Balik je dari mengajar budak mengaji . Mama suruh masak . Dia nak g kerja . Urghh .

 Lepas salin baju terus masuk dapur then mulakan operasi sebagai masterchef . Zahin Zahin ! hahaha . Eceh nasib baik ada dua org pembantu yg suka menyibok . hihi. Thanks leww helping-helping gua walaupun tukang rasa dan mengomen . Hukhuk


Aku masak sup cendawan and and telur dada. Jujur aku tak reti masak telur . weee peace (Y).
So masa masak telur aku main bantai je. Time nak kasi dia besar tu minyak banyak sgt so tak jadi ah .Tak hangus sangat lah. Aku cubit sikit, eh sedappp pulak. Kpasan.  

And dessert aku buat ah puding nata . Eehehe . Sedapppp . Aku dah rasa. Korang bila lagi ? Eceh ! Yang ni aku buat sorang , sbb adik aku dah luka tangan . Sebok bebenor nak meniru si zamir masterchef  dia tu . Kan dah dapat memories di tgn . kahkah


p/s: Muka tak boleh belah . Tgh cook-cook sup cendawan . Ewah . hehe. 
Aku dah gemok . K gemok . byebye

Gua yang macho,


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.