Cinderellah Story's
#183
Thursday, December 8, 2011 @ 5:00 AM | 0 Comment [s]


Assalammualaikum . Assalammualaikum . 

Pengkid ? Tomboy ? Lesbian? Ahh same lah tu. Aku tak tau kenapa tetibe je aku TER-minat pasal tomboy ni . Dunia mungkin sedang hampir kiamat . Atau aku dah kene virus tomboy? Ouh tidak . Ya Allah . Since tgk movie ni lah . esh . 

|
|
|
|
V

Movie ni mmg untuk orang pengkid . Serious , aku nak tgk cete ni pun sbb mamat  "yg dijangka boy" tu macho habis kehkeh .  So aku punya semangat lah nak tgk . Tapi tak syak wa sangka lagi tgk tgk cete pengkid. Adoi ditipu sudah -.-


Ewahh. Kemain lagi sweet pengkid ni . Adeii . Geli pun ade. hahaha . Sorang mat cute, sorang cewek cantik . Super pakej lah pengkid ni . Uhukz . Btw, aku mmg suka lah jalan cete movie ni , walaupun agak -VLUE- tapi jalan cete dia romantik k . Aku tak jiwang . Cuma aku suka menjiwangkan diri aku . hukhuk


Ce tengok tu . Tak ke handsome ? Adoiii . Tgk tiga kali tgk pun tak puas . Cair cair ahaha. # Sorry tu bukan aku -.- Style rambut and style fesyen dia mmg macho habis ahh . Erg again. Nanti aku boleh demam. K enough ! 


Ce tgk yang ni pulak ? Aii . Tak ke mmg dah macam lelaki . Mmg tak salah lah kalau aku ingat dia ni lelaki kan . She's Tina jittaleela . Born on 12/2/1991. Taiwan actress. Dia mmg berminat nak jadi tomboy. Kalau tgk interview dia , dia kata lelaki comel tetapi perempuan lagiiiii comel . aik ? Tak ke pengkid ni . Adoi . Doi doii doiii . Tapi kan kan aku rasa, pengkid/pondan ni dorg lebih comel dari girls/boys normal yang perasaan comel . ahhh kan . 

Tapi tahukah andaaaaa ? Bahawa pengkid itu ? 
HARAM ! HARAM ! HARAM !

 " Rasulullah saw bersabda bermaksud: ((Tiga golongan yg tidak akan masuk syurga ,diantaranya perempuan yang meniru dan berkelakuan seperti lelaki)) (Riwayat Ahmad). "

p/s: So lebih baik kita bersyukur ,  sbb lahir je dah jadi 'girls' . Sesungguhnya 'girls' ni sebaik baik perhiasan dunia . Senang nak dapat pahala , tapi mudah dapat dosa. Itulah 'girls' . 

Gua yang macho,



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.