Cinderellah Story's
#186- Cook is cool
Tuesday, December 13, 2011 @ 6:19 AM | 0 Comment [s]

p/s: gambar yang takde kaitan. Kfine *__*

Halo . Salam 

Jangan tanya kenapa aku tetiba buat tajuk post semula . K fine. 
Hari ni aku memasak . Masak . Yes masak . Yeppy yeppy . Tak payah nak seronok sangat lah kan . Tutt

Hobi aku main masak- masak . Since kecik-kecik lagi , aku main pasir main masak-masak. Untunglah ibu tercinta mandi kan aku dgn lifebouy . Lifebouy , Kuman pun takut. Hikhik . 

Ingat nak main kejap je, last last jadi jugak bahan mainan aku . weheee. thanks adik ajar . nampak nya adik lebih masterrrrchef dari akak . K fight


p/s : Daaaaadaaaaaaaaaaaaaa. Serious aku cakap sedap . HAHA . 
sekali suap , terus masuk icu . Actually aku bantai je . masuk tepung ni , masuk ni , masuk tu. esh . Just roti depan je boleh makan , yang lain hiasan haha. Roti bakar kaya je. kehkeh . Tinggal dua je, lagi empat kene ngap dgn kakak aku . Uhukz. Kbai


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.