Cinderellah Story's
#191- Fake Date
Monday, December 19, 2011 @ 7:51 PM | 0 Comment [s]


Hye Assalammualaikum bapak bapak ibuk ibuk . 

Aku update blog hari hari aku punya pasal lah . *AH NAK EMO* . 
18/ 12/2011. Hari Ahad tu aku ada fake date. Ah kau gilaaaa. 
Okay teman orang date bukan aku yang date -_________-

Thanks to mr.aiman sebab dah susah- susah suruh kakak kau amik dan hantar aku selamat sampai ke rumah . ewahhh. Balak kakak eyrah dgn kak eyrah dah macam driver aku pulak . ambik hantar. haha sorry. dan sesedap punggung aku je duduk kat belakang sorang sorang. wooo macam BOSS je *kenyitmata* .

Sumpah dorg sweet nak mampus . Okay aku jealous ahahahha . 
Selamat Berbahagia ya KAK EYRAH . ewahhhh 
Kawin jangan lupa jemput tau tau tauuuuuuuuuu   
*Panjang dah introduction aku ni* Kstop. 


Capture by my bestie. Nurul Aisyah . Masehhhhhh . Sejuk tahap beku dah aku kat dalam KFC ni . Senyum pun aku tak larat . Ergh kfine -____________- . Macam bangang je kitaorang kan , dtg dtg terus duduk amik tempat . Pastu order makanan segala korang haha . Memang gengster ah . *AH TAPI BAGUSLAH* .

Thanks mr.aiman , BURGEMBIRA tu sedaaaaaaaaaap sangat *wekwek* haha . Nah 50 sen untuk kau . Okay aku baik. Unfortunately , burgembira tu dah habis kene NGAP dengan abang aku yang macam badak sumbu tu -.- Maaf abaaaang . Aku terpakse .


Ni diaaaaaaaa aosyah . Eh silap aisyah . Dia pemalu macam aku . Tapi aku rasa mase tu aku boleh lah cover lagi malu tu hahaha . Dia yang nak date tu , tapi bila pikir pikir balik aku pulak yang lebih lebih dengan pakwe dia HAHA . sorry aisyah . Saya dah biasa dengan dia. Kfinez

Afiq pulak satu reti nak cakap dengan dia. Asyik borak dengan scandel dia je. Bosan aku . haha . aku pun nak borak dengan aiman jugak wakaka . Jeles letewwwwwww tuihh . Btw korang sweet . Kdah tu je . 


Pastu ajak kita orang jalan jalan . Jadahnya. Si aisyah ni haaa taknak pergi expo . Aku pun taknak jugak , nanti jumpa mamat hensem susah korg haha . Lagi lemak banyak , bila korang suruh kitrg jalan kaki then korg sesedap punggung naik motor. Aku rasa time tu nak tikam tikam je korg. Huhh . 

Tau pulak nak risau kitrg , pastu tinggal kitrg jalan kaki cemtu. 
TAU TAK BAHAYA!?!  huh *emojap* Sepanjang jalan kaki tu, jumpa mcm mcm . Ade tikus cutt cutt lah , ade yang hai hai , ade yang siap ambik gambar . Serious cuak aku . Manusia zaman sekarang, Ingat dah mampus -__-  

-------------------------------------------------------------

Sebab tu aku nak balik rumah aisyah je. huhu . Lepak rumah aisyah lagi best . OUH SYOK XD .Okay thanks to abang amin n kak eyrah hantarkn balik . Kdah tu je. Kbyebye. 
This is what i called FAKE DATE .

p/s : Aku dah baca blog kau mr.aiman , kelakar siot hahaha . 
Penulis novel ---> *AIMANSENGAL* HAHA

Gua yang macho,


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.