Cinderellah Story's
#193- Soalan Paparazzi ouh
Monday, December 19, 2011 @ 9:01 PM | 0 Comment [s]


Hyeeee Assalammualaikum SAWADIKAP 

Hai Ini warkah terakhir saya untuk awak . Kalau saya takde ketahui lah diri awak macam mane ye. Kbye awak . Siapa awak bagi saya dan siapa saya siapa awak AHH ---> Aku tulis ni tulis ni . Kau jangan nak banyak bunyi sangat lah kan . Tuihh *ni baru diri aku yang sebenar* 

Sengal ni hah suruh aku jawab soalan-soalan dia kat blog. Okay nah aku bagi . Hamik . Tgk tgk . Nak sangat tauuuuuuuuu kan kan . AKU KAN BAIK . kfine

1) Sejak Bila Anda Mengenali Dia? 

Mase tu dia darjah enam aku rasa , tiba tiba kan dia masuk kelas aku . aku tak kenal dia. dia pun tak kenal aku. eh ehh aku kenal ke dia? peliks . 

2) Tuliskan Perangai Burok Dia?

dia suka flora . aku tak suka dia. flora suka vito. aku suka vito. ahhhh *takde kene mengena* 
dia suka tidur awal . benci meluat luat 

 3) Tuliskan perangai baik dia ?

Dulu belanja aku ais krim . hari tu belanja aku BURgembira. 
lepas ni nak suruh belanja KERETA SUZUKI PULAK  !

4) Tuliskan sebab-sebab kenapa kamu berkawan dengan dia ?

Diaaaaaaaaaa GAY . 
Aku suka kawan GAY . ouh ohsemnyaaa *sorry*

5) Jika dia di dalam kesusahan adakah anda akan menolongnya ?

Mestilah . Kalau tak tolong nanti dia menangis . Dia kememeh . Tau tak tau tak ?  Lagi satu dia bodyguard aku . 
Maaf selama ni tak bagitau -__________-

-------------------------------------------------------------------

p/s : HOHOHO . aku mandi lewat ? suka aku lah . nanti paru paru aku rosak ambik kau punya okay ? Kdah fullstop. Takde bantahan . 
Sincerely from Cinderellah >.<

Gua yang macho ,



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.