Cinderellah Story's
#195- Biar mimpi sampai ke Planet Marikh
Saturday, December 24, 2011 @ 12:50 AM | 0 Comment [s]


ASSALAMMUALAIKUM .

Sekarang scroll ke atas . K nampak tak tajuk tu ? Yeahh . Biar mimpi sampai ke PLANET MARIKH. Ye maaf Randy , saya curi tajuk citer awak . Bintang lew konon, tuihh . *Mulut aku pedas ahh lantak . Aku nak tulis pasal jiwa dan perasaaan . Huyooo . So, tutup mulut anda dan hidung anda sekali . Eh tu macam nak bunuh diri . K silap , tutup mata anda skrg sebab aku dah nak stat berjiwang PLUS karat ni weh . 

Aku rasa kan aku dah rindu kat seseorang tettt . Ya Allah maksiat hati . Tolong tolong . Aku rasa kan aku dah rindu gila gila kat dia . Tett. Mmm aku dah selalu ni mimpi dia mmm tett . Lepas tu kan mmm , kalau mimpi dia mesti aku tengah msg dengan dia mmm tett. Aku rasa aku dah fall in love pulak mmm tetttttt . Ya Allah , Aku benar benar dah gila . Tett mm memang pun tett . Semalam aku cakap dengan uncle , insyaallah aku akan mmm LEPLEP or GETTING MARRIED mm dalam 8 tahun lagi tett . ohsemnyaa ayat aku . tett. mmm i wish si dia menunggu aku . mm. jiwang lagi tett. mm Please waiting for meeeeeeeeee . Mmmm tettt . 

SADAQALLAHUL AZIM.



Eceleh , jiwang jugak aku . ouh kesian baru tau . Entah lah ni bukan idea aku yang sebenarnya, keluar celah mana entah . Tangan menaip naip je. Tapi lega aku dah luahkan . Oh sesangat legaaaaaa. Orang kata blog ni diari kita, tapi tak semua rahsia kita boleh cakap kat sini. Okay dah faham . Kfine. 

P/s: Aku terlampau banyak membaca novel cinta, AND jadi macam ni . haha . Yes , aku memang seorang yang suka membaca. -________-  K dah tu je. Cau cau

Gua yang macho,




Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.