Cinderellah Story's
#197- A reality
Monday, December 26, 2011 @ 10:19 PM | 0 Comment [s]


Assalammualaikum readers .

Hari ni takde apa nak tulis . Malas . Yes malas . huhu . Oh ya maybe otak aku yang 'bijak' lagi 'bijaksana' ni tengah kering idea. Kfine. 

LAGI TIGA HARI NAK SEKOLAH !!
-------------------------------------------------------------


Hello Hai Wartawan TV 999 nak cakap ni . Para penonton TV 999 banyak melaporkan tentang masalah filem filem di Malaysia . Okay nampak tak aku memang tak sesuai jadi wartawan . Huhu .

Tapi serious ni lah banyak berlaku . Cerita Melayu ni dah macam apa dah . Merepek plus ENTAH APA APA. Lepas tu banyak cerita yang dah jadi pengaruh . Nak bagi pengajaran baguslah tapi cara dia macam mengajar tu you know. Eceh aku haha . 

Dah tu cerita jumlah SERAM makin bertambah . Tapi takpe aku suka horror movie hehe . *Malu malu*. Cerita unsur seks pun makin bertambah . Jadahnya . Dah pergi mana kepala otak directors melayu ni . Act and actress  pulak dah macam tak tau halal haram . Peliks peliks. Wallahualam. Kdah tu je . Sape kata aku takde bakat jadi wartawan . wink wink  

Gua yang macho,


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.