Cinderellah Story's
#198- Jodoh itu kerja ALLAH
Thursday, December 29, 2011 @ 1:47 AM | 0 Comment [s]


Assalammualaikum . 

Tadi dapat tau dari kawan , sekolah naik 2/1/2012. Melompat gembira lah aku. Seriously, aku memang punya 'semangat' nak ke sekolah. Yelah kan, sekolah hari sabtu memang takde feel ah. So, macam biasa hari isnin sekolah walaupun awal dua hari dari sekolah lain . Ah oke benci perhimpunan. Malas nak beratur lama lama. Penat . Lagi nyanyi lagu sekolah segala. Memang tak ah kan . *Okay dah panjang membebel* Tutup cerita . huhu

*Atas cerita sampingan*. Yang ni cerita betul. huhu. Jodoh ? Tau jodoh? Jodoooooooh? Hm macam pasangan lelaki dan perempuan sampai ke alam perkahwinan. okay entahlah. actually aku pun tak tau. Anyway, aku tak lah reti mana bab ni. Lagipun kan kan, aku.... kfinez. 

Tadi lepak dengan ayah cerita pasal jodoh. *ni benci ni ,ahh*. Ayah kata nak cari jodoh mesti yang islam (of course) , baik (of course) , ambik berat pasal islam (yang ni kurang of course). Kcool. Muka kakak aku dah cuak . Aku ? Watlek je. haha . Jodoh ni kerja ALLAH . Jodoh ni rahsia ALLAH. Jodoh ni kententuan ALLAH. 

Bagi aku pilihan ibu bapa ni tak semestinya terbaik. Tapi aku lebih suka kalau ibu bapa yang pilih. Lebih berkat. And more, pilihan ibu bapa ni banyak hikmah. Halo , bercinta lepas kahwin ni cool wehh. huhu. So , aku rasa lebih baik tunggu je orang meminang. Tak payah lah pening kepala pikir pasal bende semua ni. Jodoh awal , ALHAMDULILAH. Jodoh lambat , BERSABARLAH . Wallahualam. 


gua yang macho


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.