Cinderellah Story's
#177
Tuesday, December 6, 2011 @ 6:20 AM | 0 Comment [s]



FESBUK YOU "KRAZI" . 
DAMN IT ! 


Blalala . Facebook aku dah lembap tahap kutu dah ni . Open profile bertahun loading.  Open home berabad loading. Ahhh tension gua . urghh . Maybe kawan aku yang dah limit 5000 menjadikan fb aku l-o-m-b-a-t . Aku tak hot,famous dan sebaliknya lah . Tabiat aku yang suka main confirm je tu yg kwn aku cecah 5ooo milion. K dah puas ? 

So aku rasa nak remove friends,  hahahhaa . apesal aku gelak ? lol . Aritu aku tulis kat wall , nak remove friends . Agak ramai ah yang like status tu. Abang aku cakap , dorg like tu sbb tak nak kene remove leteww . Soooo , now aku rasa malas malas malas dan sangat malas lah untuk online . Sorry kalau late reply wall/msg/im korang k . Aku betul betul malas sekarang ni. Ya malas . 

Hello warga facebookers , aku sangat merindui korang.  ewah. Eyeee I miss my friends kat fb . And blalala. Tak nak jiwang ahh . Tak gengster . Wait aku remove kwn habis habisan yaw . Ade kawan belambak pun takde function dohh! Sumbung and blalala , tak nak ah mengumpat . Gila dosa aku .



Aku rasa lepas ni nak buat YEARBOOK lah pulak . Macam buku buku tadika je. Hukhuk. Aku rindu zaman praprasekolah dulu . Ktetiba . 

Bai bai . Stop posting. Makan makan . Eh aku ni lepas tulis blog je mesti makan , hihihihuhuuhhehe. Aku gemok . Ya gemok ! Assalammualaikum

Gua yang macho,



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.