Cinderellah Story's
#202- Hyee Flu
Thursday, January 12, 2012 @ 9:30 AM | 0 Comment [s]


Assalammualaikum . And Haaaaaaaaaaaii 

Selamat malam semua. Goodnite. Ececece. Hari ni kat mersing hujan sepanjang masa, ade stop kejap kejap je. hihik. Kuasa TUHAN. Okay redho. Halo aku suka cuaca sejuk macam ni. Best sangat . Sbb tu aku berangan nak duduk kat ireland. huhu. *kenyit mata. Halo halo Hye hye fluuuuuu. Welcome lah ke hidung aku yang "penyek" macam hidung kebauuu. Okay cantik . Hari ni kene serang selsema berbahaya. Tahap kritikal. Sakit hidung aku. huhu. *Senyum senyum. Ya Allah , sembuhkanlah selsema ku ini. Amin. 
---> Gua punya hidung dah penyek penyek asyik kene tekan. Okay ni baru cun wehh


Yoww Yoww. Hari Sabtu ni kene sekolah , ade koko. Yeyehh ? Oh tidak mungkin . Gua paling benci koko sekolah gua. Koko gua means kene kemas kelas, gotong royong dan blalalalallaalalaaaaaaaaa. Huwaa malas malas . Ah okay tidaaaak Ah tak naaaaak Ah malas. Lolz. OMG! Satu lagi berita gempakcunsyokterbaik , tadi ustazah kata  result SMRA keluar hari Sabtu ni jugak . Ahhh tidak . Oh nooooo. Alomak ! Takut takut. Nebes ni nebes. *Hancos english gua hihik. Friends, doakan gua MUMTAZ SMRA tau tau. Maseh. Wink wink. haha .

1 HARI LAGI 


FIXIE. FIXIE. FIXIE. Ayah kata kalau dapat 'MUMTAZ' ayah bagi natang ni. Okay cun sangat tu ayah . Hihik. Okaylah , tak kisah pun dapat ke tak . Tak nak reward lah sangat. Nasib baik alhamdulilah lah aku ni anak yang baik kan kan. huhu. *pheuwww. Yang penting, mumtaz mumtaz . Amin ya rabbal alamin hihi. 
"Wish me luck"

Gua yang macho,

Labels:



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.