Cinderellah Story's
#204- Ok family time hihuhihu
Sunday, January 29, 2012 @ 5:54 AM | 0 Comment [s]

 Assalammualaikum . Hello readers.

Hai haritu saya pergi jalan jalan . ok jalan jalan dekat mana saya pun lupa nama tempat tu. ok saya pergi jalan jalan kat sawah padi. ok hello tu bukan kedah , kelantan mahupun terengganu. ok yang saya tau sawah padi tu still kat mersing lagi. ok ni namanya jakun. ok best syok gempak gila. ok saya tak tau nak cerita apa dah . ok otak saya dah blank. ok ayat pun dah macam bangang. ok rasa macam nak menampar menyepak menumbuk menoreh mekelar . ok sumpah cantik .


Kak husna, cuda, kimi . 
They are my sweet GEMPAK COOL GILA asdfghjkl* siblings. 


Emak Abah . I love you until when when when. Forever and forever. Day by day. Tomorrow past tomorrow. Okay lepcuuu. *Hugs sampai kurus* huhu

Ok sebenarnya banyak lagi. ok gua malas nak masukkan. so nanti okay. okay okay. errr. apa salah aku hari ni ? apesal ok ok . errrrr. okay mampos tak layan . ok lantak . ok dush , ok sila tembak gua sampai mati. ok bye dunia. ok sadakallahulazim . asdfhgjkl*

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


ok tengok aku main peluk peluk. ok dah macam cete tamil. ok ade bakat kan aku jadi heroin tamil. ok rasa nak muntah . ok silakan. ok lalalalala. ok byeeeeeeeeee T.T



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.