Cinderellah Story's
#207-Livemylife
Monday, May 28, 2012 @ 3:58 AM | 0 Comment [s]

Assalammualaikumwarahmatuallahiwabarakatuh. (Bagi salam tu sunat , jawab salam tu baru WAJIB ! ok ulang, wajib ! )

Hai . Sudah sekian lamanya aku tidak mencoret di dalam diari comel umum aku ni. Rindu pula semakin menggunung tinggi bak gunung everest . Gunung everest pun kalah ni. Dan aku pun dah tak reti macam mana nak buat ayat ayat manis sikit semasa menulis ni. Al-maklum lah Idea dah semakin nak pupus >.<

Okla mukadimah pun dah nak panjang ni. Otak pulak aku rasa macam dah nak meletup. Ok hasnul straight to the point jela.

Firstly : Aku nak say thanks you so so sooooooooooooooooo muchh muchh much lah kepada yang wish birthday aku haritu. Hasil rajin tangan aku dapat jugak aku balas "Terima Kasih " kat korang semua. Penat syiak. Rasa nak patah jari jemari aku yang sememangnya lembut ni. ihihi. #Saje nak bagi korang loyaaaa. In fact, birthday aku kali ni paling tak best dan paling tak syiok dalam hidup. Parents tade, adik tade, abang tade, atok tade akak je ade. thanks akak jadi peneman aku menyambut hari jadi aku yang ke-15 ni. #cehhwahh dah tua aku ni rupanyaa. uhukuhk. actually aku rasa nak nangis . Tapi aku tahan, yelah kan. Minah rempit macam aku nangis. hilang rempitnya nanti kan. Ok sila sepak aku ramai ramai . BTW, Lufhena. Aku tak sabar nak belanja korang naik sekolah ni. Nantikan eskrem malaysia kedai lama ringgit tu ok. Aku lah belanjaaaaaaaaa. Hihi. Dah dah. Aku tau aku baik. (Susah ni jadi budak baik)


Secondly : Ya Allah Sampaikanlah rinduku ini kepada (TUTTTTT BIN TETTTTTTTTT) sehingga menjadi kerinduannya. Amin yarabbal alamin :) Hari hari aku baca doa ni untuk hilangkan rindu. Orang kata ni doa pengubat rindu Nabi Yusuf semasa rindunya kepada Zulaikha. Allahuakbar! Indahnya percintaan Zulaikha dan Nabi Yusuf. (Fall in loveeeeeeeeeeeee ktetibe). # Cehhwahh aku dah semakin jiwang telebih karat sampai tak boleh nak hilang karat ni walaupun kau rendam dengan minyak tanah sekalipun. Dan ternyata doa ni terbukti dan memang sangatlah terbukti kebuktiyannya. Ok sorry aku tengah practice buat karangan keling. Kau hado? err. Lepas aku baca doa ni je, then satu mesej masuk. Yeah he is. Thank you ALLAH.  Kadang kadang kita terfikir kita rindu kat seseorang  tak termasuk zina hati ke? Oktakpe nanti aku tanya UAI ok. Sometimes kita boleh rindu seseorang tapi cukuplah rindu secara diam diam. Tak payah lah sampai nak jumpa date bagai . Sape setuju? Angkat bulu mata anda! Actually, ni bukan ayat aku . atas bantuan mr.GOOGLE dapat jugak aku baca baca bende yang boleh mendatangkan ilmu macam ni kan. Yes! You can gain your knowledge with Mr.google! 1 for all, all for 1. Ktetibe. eh heloooo ada orang kata aku boleh jadi pakar motivater. Ok no! Ustazah! Ah yes! Ustazah! Mesti bernanah kan telinga awak kan. Heehe. Padan muka kau. Jangan lupa isi kapas kalau nak bercakap dengan aku. Danger! Tak pasal pasal besok paper gambar kau masuk icu sebab telinga terlalu banyak nanah. haha.


Thirdly : Aku dah semakin tak paham dengan apa yang dah  berlaku dekat kau sekarang ni? Kau dah semakin menjauh dengan aku . Asal ? Kau dah tak suka kawan dengan aku ke? Oh oh aku faham aku faham. Cuma satu je aku nak cakap . Andai kata aku ada buat salah kat kau , aku minta maaf banyak banyak. Aku tak suka kau jauh kan diri kau dengan aku. Kita kan kawan. Sampai bila bila pun kau bestfriend aku dunia akhirat. And one last thing, yang kau perlu tahu. Aku suka kawan dengan kau. Demi-ALLAH. Ye Demi-ALLAH. Tak percaya sudah. Tak nak ahh kawan kau. Okdabye #Aku harap kau baca warkah ni. ehh warkah lah sangat kan

p/s: Aku rasa post kali ni terlampau panjang . Al maklum lah tetibe idea meluap luap macam gunung berapi. ewahh. eleh aku tau bukan korang nak baca pun post bejeler macam ni. oktakpe. aku hargai sangat . korang dah sudi usha usha blog aku. ayat dah stat sedih ni. okdabye.


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.