Cinderellah Story's
#208- Warkah rinduuu
Monday, May 28, 2012 @ 6:08 PM | 0 Comment [s]

Terlebih dahulu, Assalammualaikumwarahmatuallahiwabarakatuh. # Senak kot perut baca laju laju.


Hai. Mesti korang pelik kan lagi ganjil bila tengok aku post pagi pagi buta macam ni. actually tak lah pagi sangat. Tapi bagi aku pagi lagi ni. Al maklum lah bangun pun pukul 10 pagi, tu paling minimun. Maksimun tu pukul 12 tengahari . mase tu bangun gerenti aku demam . sebab kepala beputar putar macam kentang putar. *seriouslymeroyan

Mesti korang tau kan aku ni nak post bende alah ape lah kan. Eh see my hands lah bro. Tetibe ilham datang untuk aku menulis warkah rindu ni kepada tutttttttttttttttttttttt (memang nama dia tutt nak buat macam mana kan >.< )

Omg, memang tak ku sangka . Rasa macam tak percaya . Biar betik mata aku ni. Aku belum rabun lagi kan? Kan ? kan. (Go to toilet, then tgk cermin) Ah Okay belum. Nikmat melihat masih ada ni. Ya Allah terima kasih kerana masih memberi aku nikmat melihat . Thank you ALLAH !

Kenapa dia online pagi pagi buat ni (asyik tersalah eja aku ni, nak tulis buta tertype buat. okgoON!). Haruskah dia online pagi pagi macam ni? Mestikah dia online tak cakap dengan aku ? Perlukah dia onlineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sikit pun tak nak share share dengan aku ? Eh kau dah pehal . Suka hati dia lah nak online pagi pagi . (sambil tumbuk tumbuk muka sape eh nama kau budak kat sebelah aku ni ehh ) OkgoON! *again*


Patutkah dia buat aku macam ni? Patutke? Patut? Patut? Ah seharusnya memang patut. Aku pun kalau online bukan ajak dia pun. Bukan reti nak helo helo dia. Ah salah kau jugak wahai puteri beradu yang kacak. Meh nak nadah muka. Ok lempanglah aku laju laju.

Dah lah aku rasaaaaaaaaaaaaaaaa dah macam macaammmm camm malas nak meroyan lagi. Aku penat. Ye aku penat. Biarkan aku menyendiri dengan perasaan ini. Oh Tuhan, mengapakah ini harus terjadi ? Adakah ini balasan atas apa yang ku lakukan terhadap dia  ? ehhh dah dah. Aku tak lah sejiwang ni. Kembali pada diri anda yang sebenarnya. *chingg. buat muka comel sikit*

p/s: Ok chau. Nak pergi menggoreng nuget. hehe. Eh sape cakap aku tak pandai masak ha ? See to my mother lah. Mak aku masterchef musim ke-5. kau hado? er. Setakat goreng nuget petik jari keliking (eh betul ke eja, ah lantak) dah siap tergoreng. So kepada bakal bakal suamiku nanti, jangan risau tentang sarapan pagi ye. Aku goreng nuget dah lah kan. Hehehehe




Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.