Cinderellah Story's
Yeahh Keep Up Hasnul
Tuesday, May 29, 2012 @ 8:23 PM | 0 Comment [s]

Assalammualaikumwarahmatuallahiwabarakatuh readers.


Pagi pagi bangun dah terpaksa kena dengar radio siaran 111.11 . huhh. Maaflah wahai telinga sayang kerana anda menjadi mangsa kali ini. Nasib baik anda emak saya kalau anda orang lain dah lama saya lawan balik sampai kering air liur anda . haha .

Lepas sidai baju then basuh baju . Terus on lappy. Melayan aku tengok cete LAWAK KE DER! eh kau lawaaaaaaaaaaakkk ke? lawaaaaaaaaaaaaaakk lah sangat kan . tuihh. *oklupakan*

Gelak guling guling aku melayan SUPER SPONTAN . zizan you are super handsome. Johan and tauke both of you're cute. hehe. Tak sabar nak tunggu final . Ok sabar hasnul sabar hasnul .cehhwahh.

( Opss. Aku tengah promote cete komedi ke ni????!!!! )


"Andai awak dah berubah saya harap awak tak kan ulang sikap awak dulu. "
Keep Up awaaaaaaaaaakkk ! 

( Sejak dua menjak ni aku semakin jiwangg kan. haha. okdabye)




Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.