Cinderellah Story's
Saturday, June 30, 2012 @ 11:23 AM | 0 Comment [s]


Nampak tak nampak tak dengan jelasnya bahawa saya adalah seorang murid tingkatan 3 bakal menduduki PMR gitu . hewhew

Helo. Assalammualaikum cinta. ehhhhh
Sudah lama aku menyepi kan diri. Maklum lah busy mengalah kan najib. Act, aku yang menyibukkan diri untuk tidak berkecimpung di dalam dunia blog lagi. cehwahh ayat aku. Gramatis habis nih. Er, K awak silap k silap. BM aku tetap B jugak lah . huh

Dan dengan itu , aku isytiharkan bahawa aku telah pun menghilangkan buku geografi aku yang telah hilang beberapa hari yang lepas. Oleh itu, sampai ke hari ni aku masih tak tau kemana buku geo aku merajuk. Oleh yang demikian, terpaksalah aku 'save budget' untuk beli buku baru. Kalau taknak 'EARDRUM' aku pecah akibat dek suara singa cikgu SN aku tu. peh. memang terasa kehangatanya korang nanti. Adoi parah parah.
Wahai buku ku sayang, kembali lah sayang kepangkal jalan yang benar. Sudah jauh kau tersesat. Kembali lah sayang ku. Oh kembali lah. Wuuuu.  Eh kau dah kenapa?

So how your mid year test ? Ok ke ko. Cer tanya aku. Dah tentu dan sangat pasti result aku keparit. Dan sub yang paling teruk aku dapat. jejenkkkkk. Of cos, MATH. Seyes aku bodoh dalam math. Kenapa? Kenapa harus math? Kenapaaaaa soalan dia tak macam soalan tadika tadika je? Kenapaaaaaaaaaaaa ? Kenapaaaaaa weh? Aku kebingungan sebentar.

Akhirnya , Kebingungan aku tadi membuat kan aku ingin tidor. dan dan dannn..  aku pun (menguap) . aku punnn (menguap lagi). "Sudah cukup sudah Cukup sampai di sini sahaja" (Slang lagu cukup cukup sudah gitu). hewhew. Kbai bai






Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.