Cinderellah Story's
No title
Tuesday, June 5, 2012 @ 10:48 AM | 0 Comment [s]

Mood spoil nak menulis. Dan bila mood cenggini akan mula lah drama yang tak sepatutnya terkeluar kat sini. ahh lantak lahhhhhhhh . Suka hati aku lah nak update apa kan kan kan! Ahaai , nampak garang sangat ke aku nih ? Sampai orang kata aku nih bergurau kasar haha. K lawak k =.='


Penat lah nak pujuk kau . Tau tak penat. Penat penat peeeeeeeeeeeenaat. Kau kesah apa kan ? Kau tak tau penat aku tu. In fact, aku tak reti nak pujuk orang k. Tolong lah jangan nak buat cenggini . Annoyed tahu. Aku pun kalau merajuk sekali dua tiga kali pun kau pujuk terus ok da hello hai assalammualaikum saya dah okay. saya dah happy. Sekali kau merajuk , pehh bapak dia! lenguh semua sendi sendi aku . Nampak tak kepeeenatannnnnnnnn aku tu ? nampak tak ?? nampak tak ?!

Kata-kata terakhir sebelum saya beradu. ecehwahh . " Tolonglah stop merajuk cenggini bagai. Alahai manja nya lah awak ni . PHEWW. haha " . Ok memang saje nak post gedik eh eh ehhhh >.<




Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.