Cinderellah Story's
Damn!
Sunday, November 11, 2012 @ 4:38 AM | 0 Comment [s]

Tolonglah fahaaaaaaaaaammmmmmmmmmm aku . Tolonglah. Parents member everyone semua lah. tolonglahhhhhhhhhh. understand me. Semua yang aku buat tak pernah nampak perfect. Tak pernah nak puji .  Tak pernah nak pandang okay. Tolonglahhhhhhh. Apa lagi yang aku tak buat. Ok fine. Parents, bila aku dah buat semuanya. even sometime kene paksa baru aku buat. Tapi ada jugak sometime aku buat dengan kerelaan sendiri. I mean tak kene suruh pun. Ye. aku ikhlas. Tolong diorang. So what? Apa lagi tak kene? Aku tak faham dengan diorang ni. But, bila adik aku buat sikit je ingat sampai bila bila jasa dia. This is what we called *sakit hati* . Aku sendiri pun dah tak faham apa yang aku nak cete. Members, tolong lah faham.  Bukan semua orang suka bergurau. Bukan semua orang suka di ejek. bukan semua orang suka di maki. bukan semua orang suka dikutuk. bukan semua orang suka di ngumpat. please lah. setiap manusia ada perasaannya. setiap manusia ada hati. Even kau nampak dia macam okay happy je bila kau kutuk maki maki ngumpat dia. Actually kau kene tau, diorang ni sebenarnya sabar dalam hati. Diorang cuba jadi sahabat seperti air. Diorang ni tak nak timbulkan masalah seperti api. Kau kene ingat. Diorang manusia. So bila kau kutuk maki hamun segala diorang mesti terasa. Terasa punya.




Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.