Cinderellah Story's
Fact.
Saturday, November 24, 2012 @ 9:17 AM | 0 Comment [s]


Hai. Assalammualaikum. 

Dah nak dekat  habis bulan november nih. tinggal lagi sebulan aku boleh begolek golek begoyang goyang kaki dalam istana tercinta. huhh. did i have to move from that school? Ah hancus sepaking aku. sila jangan baling popcorn dekat aku. hehe. Aiyoo. Nak pindah tak nak ? Nak peindah ke tak ? pindah ? ke tak ? ehh ehh ? nak tak pindah tak nak ? Aiyoo. Ni pasal bikin gua pusing ma. Aku masih sayang kan kawan kawan aku kat sekolah lama. wuu. wuuu. Ok tutup cerita -..-

Boring k boring. Saya nak keluar dari penjara mewah ni. tolonglahhh. saya boring yang amat sangat ni. saya nak keluar dari sini. tolong bawak sayaaaaaaaaa keluar dari sini. pleaseeeee pleaseeee :*) bawak saya pergi jauhhhhhhhhhhhh jauhhhhh dari sini. saya amat dan terlalu boringgg. tolonglah saya ehhhhhhhhh awaaaaaaakkkkkkkkk. tolongggggggg lahhhhhhh :'(

SAYA NAK KAWIN . HAHAHHAHAHAA. OKDAHBYE. *cium sikit*



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.