Cinderellah Story's
Fool.
Friday, November 23, 2012 @ 2:59 AM | 0 Comment [s]


Saya sentiasa sabar dengan awak. Sangat sabar. Kadang kadang hati saya terasa bila apa yang awak cakap kadang kadang membuatkan hati saya terguris. Tapi saya sedar saya kene sentiasa jaga hati awak sebab awak bukan macam orang lain. Hati awak lembut macam softlan. Biar hati saya terluka asal hati awak tidak. Biar diri saya sedih asal awak tidak. Saya nak awak sentiasa gembira. Sebab saya juga akan turut gembira bila dengar suara riang awak. Saya minta maaf sebab saya tak mampu nak pujuk awak bila awak bersedih. so saya hanya mampu mengucap kata maaf kepada awak. saya minta maaf awak.

sincerely to,
kekasih gelap dan terang  .



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.