Cinderellah Story's
Si Apam Polkadot
Wednesday, November 21, 2012 @ 11:27 PM | 0 Comment [s]

 Hai. Assalammualaikum

Pagi tadi menjalankan project baru tahun 2012. Yeah. Im making this 'special' apam polkadot yang dah yang takde rupa polkadot nya hahaha. Nak makan pun sumpah menakutkan. Takpe takpe, saya faham kek polkadot hasil tangan "kakak manis ni" memang comel comel belaka dan sayang sekali hendak dimakan. whaha. lols.

First time making this 'APAM POLKADOT' :


 rupa comelnya sudah tidak kelihatan lepas di kukus haha. hasil tangan kazen gua yang memang dah di istihar pakar memasak. hah pakar lah sangat tu. bentuk polkadot nya pun aku tak nampak. tapi mak kata yang ni , kek yang ni lembut dan masak dan dan dan jeng jeng jeng. Boleh tahan sedap. hehe *terharu* . Sukatan dia aku main bahan je yang ni. Ikut aku punya suka lah lantak letak banyak mana. haha. ok, ayah tak suka kek ni. dia kata manis sangat. hahha. kan dah cakap, anak dia yang sorang ni pemanis orangnya. acehwahhh *duckface* 


Second time making this 'APAM BIKADOT' :


hah ni kali kedua aku buat kek polkadot ni. Kali ni aku terpaksa sedekahkan kesemuanya kedalam tong sampah. hahaha. you know what. aku tersalah letak baking powder. Aku pergi bahan letak bicarbonate soda. hahaha. Rasanyaaaaaa. Ya Allah sumpah mati hidup semula. Cantik dah cantik kembangnya. Sekali rasa kelat nak mampos. Mak aku cakap kau ni tadika ke pmr. Baca pun tak reti. hehe Sorry mak i silap, nanti i buat baru hehehehe. aku pun tersengih la macam kerang busuk. and terus dia blah sambil geleng kepala. haha. 

Third time making this 'APAM TAKMASAKDOT' :


Hahhh the last one ni, yang kali ketiga aku masak. Semalam. Semua dah cantik. perfect. cuma satu je tak masak. hahaha. So kene kukus balik semula. Boleh hilang lemak lemak kat muka kene wap kukus apam ni. haha. Penat lah jugak nak menunggu si apam ni. sempat aku bukak tutup bukak tutup mukabuku dan burungbiru. tapi rasanya tetap gojes macam aku buat first time. ehehehehe *jeling*


BERUSAHALAH MENCAPAI SESUATU SEHINGGA BERJAYA. YEAH! #VIAKAKAKMANIS


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.