Cinderellah Story's
Sakit mata
Sunday, December 16, 2012 @ 8:08 PM | 0 Comment [s]



Hai Assalammualaikum.

Sihat semua? Kalau sihat. Alhamdulilah. Bersyukur kepadaNYA anda masih boleh bernafas di bumiNYa dalam keadaan sihat sejahtera. hehe . Di sini saya ingin menyatakan dah dua hari saya selsema dan ehem ehem sakit mata *kesat mata* . 

Serious gatal gila mata, pastu sebok dok garu mata last last bengkak . hahaha. kfine. then, paling the best kene membebel dengan si ratu hatiku. aku pun tak tau lah macam mane boleh kene gatal gatal ni, entah alahan apa entah. maybe lepas ni  aku tak boleh makan udang? ayam? sotong? telur?  omg! Double what? Lepas ni kene makan sayur jelah. Oh yes. maybe aku booleh turunkan berat badan. *lompat sambil tepuk tangan* . You see that picture? Aku nampak dah semakin berisi. hahahah. Gemok sudah makhluk tuhan yang bajet comel nih . So, i have to diet! Yes! Diet! Diet! Diet! Diet! *pegang spanDUK*


Batch's 97. 2 days more. 
Resulttttttttttttttttttttttt will be out. 
Dup dap dup dap dup dap je nihhh 
9A! kita kita kita punyaaaaaaaaaaaa! 
9A milik kita! Yeah!




p/s: Doakan semoga mata saya sembuh k. 
Sakit sangat dah ni. Thanks guys :)



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.