Cinderellah Story's
Titik keinsafan
Thursday, December 20, 2012 @ 7:25 AM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum warahmatuallah hiwabarakatuh. Hai

Kisah bermula dengan si budak dungu, si budak yang sudah tidak berguna, si budak yang tak pernah kenang jasa ibu bapa , si budak yang selalu kene marah dengan cikgu ayah ibu, si budak yang selalu buat masalah, si budak yang selalu jahat dengan kawan kawan, and the paling top "JAHAT".

Tapi tu dulu, bermula era baru dalam hidup dia. Baru dia sedar tak semestinya duduk di tempat yang selesa je. Ada masa jatuh ada masa naik ada masa maintain . Kegagalan yang dirasakan sekarang ni sebagai satu pengajaran untuk mula kan hidup yang seterusnya. Tak beerti jatuh sekali akan jatuh selama lamanya. Dan dia yakin. Ada hikmah di sebalik apa yang terjadi. Yes. Keazaman untuk bangkit berjaya semula harus ada. YES! AKU MESTI BOLEH SMA DAN SPM NANTI . INSYALLAH :)

"tak guna aku nangis satu minggu pun, bukan boleh putar balik apa yang dah berlaku. hahaha bukan dapat kembali pada masa result dapat. then aku padam result tu dari 2A kepada 9A . hahaha. mustahil lah kan"

............

Kepada, kawan kawan aku yang dah banyak bagi semangat kat aku. Aku nak ucapkan thanks banyak banyak sebab bagi nasihat . kata kata semangat. thanks sangat . aku hargai sangat. and terharu gilaaa hehe.
Sekali lagi, terima kasih. ecspecially to, awak, cikgu hajariah, budak kecik, kak nuna, nuha, fyka, umi izzati, uncle akmal, syed, faiq, abg apis, bro mubin, mirul, mira, kak shuhada, tasya, yusoff, amirun, aisyah, umi, n ramai lagi lah. lupa dah. ramai sgt. sampai lu kita hehe. Thanks semua.

Kepada mak abah,
Ika minta maaf. Ika tak dapat nak banggakan mak dengan abah. Ika kecewakan mak dengan abah. Ika minta maaf sangat sangat. Ika janji SMA dengan SPM nanti ika bagi yang terbaik untuk mak dengan abah . Ika janji. Insyaallah .


Assalammualaikum .


Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.