Cinderellah Story's
What's going on?
Wednesday, December 26, 2012 @ 9:40 AM | 0 Comment [s]


Hai. Assalamualaikum

Sudah seminggu berlalu, result pmr pun semakin dapat dilupakan. haha. walaupun masih rasa macam tak percaya dan "it was a dream right?" . See. Aku still rasa macam tak berpijak di bumi yang nyata. Takdir memang tak boleh diubah. Tapi aku masih boleh ubah kesilapan yang aku buat.  Yes. I need to change!

Bukak blog orang, tengok dia update pasal result . Scroll bawah. Wah nampak lah result dia straights begitu. *Tahniah* .  Maka Api cemburu pun semakin membara. Sabar hasnul. Ni semua ujian dari ALLAH SWT. *senyum senyum* . Ayah kata " semua yang berlaku ada hikmahnya. Mungkin ALLAH takdirkan aku dua A supaya aku tak riak belagak sombong dengan result yang aku dapat . Alhamdulilah.  ALLAH jauhkan aku dari sifat tu :)

Okay tutup cerita pasal result.

Guys. you know what lagi brape hari nak sekolah ? Oh i feel like so hm tak bestnya. oh no nak lagi cuti. goyang kaki kat rumah. *hentak kaki plis*

Dan lepass ni, aku terpaksa menghadap muka cikgu cikgu aku kawan kawan  aku yang entah normal ke tak hehe. hadap buku. galas beg macam biasa naik tangga 4 tingkat. pakai baju puteh. oh  ya, lupa nak cerita. so next year, tamat riwayat baju biru aku. puas dah aku pakai baju biru. dari zaman sekolah rendah. sekali sekali tukar kaler baju kan. hm thanks cikgu kerana memahami . *kene terajang dari list prefect sebenarnya*

Macam biasa, baju tudung kain kasut beg sekolah semua takde lagi. So, maybe aku pergi sekolah dengan baju tidur je. Oh ohsem gila! Tapi rasanya , form 4 ni malas nak melawa sangat pergi sekolah. Biar sederhana je. hehe.


p/s: So selamat bersekolah semua . Belajar rajin rajin okay hehehe. To batch 98 gudluck PMR you alls next year. Kasi gempakz pmr last ni . yeah! Awak tu belajar rajin rajin kat tahfiz sana. hafal hafal betol betol :) Ingat taubat itu tidak kira waktu. Bila bila masa je boleh buat. Even kita takde dosa pun. Dan setiap taubat nasuha tu dengan niat taknak dan tak kan ulang kesilapan duulu. Remember this :)




Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.