Cinderellah Story's
AwayAway
Monday, January 14, 2013 @ 1:22 AM | 0 Comment [s]

(credit to nuha, sdg berhempas pulas hias kelas yang macam longkang -.-)

Hai Assalamualaikum. 

Haaaaaaaaaaaaaiii. *lambai tangan* rindu kita tak? alaaah alah. meh bagi cekelet sikit. hehe. Ok, dah lama tak tulis blog. Masa itu memang ada. Tapi lappy yang macam biskut. sekejap ada sekejap takde. tak faham. okayfine. 

Dah masuk minggu ketiga sekolah, yeayy lompat lompat. In fact, rasa macam tak sabar nak amik exam then merdeka. Huh. Tak payah dah pikir pasal hw. hihi. Want to know something? Form 4 memang sangat memenatkan adik adik semua yang bakal mengecapi zaman fom4 ni. seyes ni. so selamat maju jaya semua *jeling*

And, dua minggu dah lu tinggalkan gua. Sampai hati lu. gua tak kira lu balik nanti lu call gua sampai pengsan. gua tak kira. kalau tak gua korek korek lubang telinga lu. nada seram disini... lu tau gua rindu lu. lu tau tak? yelah. lu kan mane pernah kesah dengan "what i am feel right now!?" oh yeay! gua rindu lu. gua nak call lu. tapi tapppppppiii, nanti mesti lu tak angkat. yelah. gua tau sape gua untuk call lu. lu kan layan budak budak hot je. *mata ke atas* . tapi lu, gua nak sangat dengar suara lu. gua nak dengar lu menangis macam babybaby yang telebih manja. rasa macam nak tampor je. haha. dok, gua nak luahkan semua masalah kat sape kalau lu takde? hm. lu tipu gua. lu kata lu taknak tinggalkan gua. lu nak "im always on your side dear!" but but? where? hm. bila gua sedih sape lagi nak calmdown kan gua. lu lah lu lah. balik lah lu, balik! balik! *hentak kaki* 

(ok boring tak tau nak cete apa, tapi seyes saya mmg 
tengah rindukan awak mase ni hehe)



Older Post | Newer Post

Hye. Welcome to CINDERELLAH official blog. Follow ya, please be nice. Hee.
Thanks for visiting my blog.



Hotsentap Owner

Kawkaw Baboom




This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.